Saturday, May 09, 2009

Jolin Tsai (蔡依林) - Priceless (非賣品)

Am I Priceless to 'YOU'......?



当时怎么爱上你的
朋友说的我微笑听着
爱情的剧本原来就没规则
现在变不重要了
结局已揭晓了
后来当朋友
你我也只是顺手
殉难着好演员的我
说不遗憾是骗人的
那些爱与不爱
还在颤栗着
我明白的只是谁来导演呢
勇敢是你教的
眼泪是我的快乐都假的
我想找个答案
如果爱被出卖
到最后非卖品有什么剩下
太好强又太傻
受了伤当残币留下
保重的坚强
笑得那么自然
悲伤也放进橱窗
爱没有答案
再倔强再不分
到最后被看穿
一个人逞强
说不恨是骗人
我不再隐瞒爱的伤痕
不想转过身
不必回头地承认
非卖品是爱最美的灵魂

3 Comments:

At 10:25 AM, May 09, 2009 , Blogger * Gerald * said...

My galgal sang this before when we went KTV that time.

 
At 10:27 AM, May 09, 2009 , Blogger * Gerald * said...

My galgal sang this song when we went KTV that time.
She always sing this whenever we go KTV.

 
At 12:39 PM, May 09, 2009 , Blogger Tamster-TaMy said...

Yes Yes... She sings better than I do, of cos... and the other song "Wo Bu Pai" she sing very well also... :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home